Digitaal contact

Digitaal contact kan de uitgelezen manier zijn om de specialistische kennis virtueel naar uw praktijk en de patiënt te brengen. Deze kennis kan helpen in de opwerking van de patiënt, behandeling of besluitvorming bij al deze stappen. Samen zorgen we dat er betere resultaten worden geboekt en de vervolgstappen duidelijk zijn. De voordelen zijn dat er geen reistijd nodig is voor de eigenaar en minder stress oplevert voor de patiënt. 
 
Er zijn twee manieren voor digitaal contact:
 

Digitaal schriftelijk consult via Vetami door Bouvien

Via de service Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. van Vetami kunt u het patiëntendossier laten beoordelen door Bouvien.
  
  1. Mail uw vraag met de volledige patiëntenkaart en contactgegevens van uw kliniek naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Geef hierbij ‘Specialist Bouvien’ aan. Patiëntenkaarten, foto’s, rontgenfoto’s, echobeelden groter dan 5MB kunt u het beste sturen via wetransfer
  2. Binnen uiterlijk 3 werkdagen krijgt u onze schriftelijke analyse met een advies voor een plan van aanpak.
  3. De factuur van € 69 exclusief 21% BTW per benodigd specialisme wordt gestuurd naar uw kliniek.
 

Digitaal Zoom consult door Bouvien

Via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kunt u een live zoom-consult aanvragen. Dit houdt in dat er een online consult van een half uur via Zoom-website wordt opgezet. Tijdens dit Zoom-consult kan de patiënt besproken worden met de eigenaar, gevolgd door een plan van aanpak. Als verwijzer wordt u van harte uitgenodigd om ook deel te nemen aan het consult. Zo kunnen gelijk afspraken gemaakt worden voor vervolgstappen binnen uw kliniek. Efficiënte zorg voor de patiënt en de diereigenaar.
 
  1. Mail uw vraag met de volledige patiëntenkaart en contactgegevens van uw kliniek naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Patiëntenkaarten, foto’s, rontgenfoto’s, echobeelden groter dan 5MB kunt u het beste sturen via wetransfer
  2. Mailadres van eigenaar én uw kliniek.
  3. Enkele gewenste data en tijdstippen voor overleg.
  4. Binnen 1 werkdag krijgt uw kliniek en de eigenaar een voorstel voor een Zoom-afspraak.
  5. Indien u beiden akkoord gaat, zullen we een definitieve uitnodiging voor een Zoom-consult mailen.
  6. Na het consult wordt de factuur van € 85 incl 21% BTW gestuurd naar de eigenaar.